Neden Kod Hayali ismini seçtim?

Yazar: Unknown Tarih: 13:03 Kategori: Yorum: Yorum Yap
Neden Kod Hayali ismini seçtim?

20 yaşında bir vakıf üniversitesinin Yazılım Mühendisliği bölümünde 1. sınıfta okuyan bir gencim.Yıllardır hayalim olan Yazılım Mühendisliğine adım adım ilerliyorum.Bu yolda da öğrendiklerimi bir blogta paylaşarak hem öğrendiklerimi pekiştirmek ve gerektiğinde not mahiyetinde geri dönüp okumak hem de belki bir kişiye bile faydası dokunur diye paylaşmayı umut ediyorum. Kod yazmak benim için müthiş bir zevk kaynağı aslında.Sıfırdan birşeyler üretmek,hatalarla karşılaşmak ve onlara çözümler üretmek heyecan verici geliyor. Bir hayali yaşadığımı hissettiğim için de en uygun ismin bu olacağını düşündüm. :)

Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder